1648
Uuri, kus liigub sinu kient.

Mobiilpositsioneerimine

Tänaste tehnoloogiate põhjal kõige täpsem võimalus jälgida masside liikumist. Pildile jäävad kõik, kellel telefonid taskus. Info ei ole personaalne, näeme masse. Mobiilpositsioneerimine kasutab GSM andmestikku.

Kaardile saab kanda vabalt valitud punkti (nii Teie poe kui konkurendi poe) ning minna ajas tagasi kuni 2010, et vajadusel võrrelda muutusi.

Milleks kasulik

  • kus elavad inimesed kes käivad Teie poes/keskuses/sündmusel/teeninduspunktis
  • kus elavad inimesed kes käivad konkurentide poodides
  • mis piirkondadesse suunata reklaami
  • kuidas kampaaniad mõjutavad piirkonniti inimeste käitumist
  • kuhu on mõistlik planeerida uut poodi
  • kuidas turundust optimeerida

Tänased kasutajadVõimalused

Erasektor:

Eestis tegutsevast 10st suurest toidu- ja ehituspoodide ketist on positsioneerimist kasutanud 6 ketti. Kasutatud nii poodide arenduseks kui turunduse täpsemaks sihtimiseks.

Tulemuseks – postituse ja välimeedia täpsem sihtimine. Kaubanduskeskustest on positsioneerimist kasutanud keskuseid kaheksa. Keskuste vajadus on aru saada enda ja konkurentide mõjupiirkondadest, et turundust paremini sihtida. Lisaks analüüsida välismaalaste käitumist (erinevate riikide telefonid on eristatavad). 

Avalik sektor:

Mobiilpositsioneerimise kasutajateks on kohalikud omavalitsused, riik päästeteenistus. Abi saadakse järgmistes küsimustes: 

  • turism
  • transpordi planeerimine
  • linnade arendus
  • hädaabi
  • rahva liikumised, tõmbekeskused
  • rahvaloendus

Mobiilpositsioneerimine on tänaste tehnoloogiatega täpseim võimalus näha inimeste liikumist. Eurostat soovitab tehnoloogiat alates 2013 aasta sügisest.

  • Pildile jäävad kõik telefonikasutajad.
  • Näeme masside liikumist (info ei ole personaalne).
  • Saame minna ajas tagasi kuni 2010.
  • Saame vaadata nii meie kliendi poodides kui konkurentide poodides käijaid.